tisdag 14 februari 2012

All I think about is you, My valentine

Jaha, då var det den dagen. Ganska trevligt. Fick se lite kärlek i korridoren, på film och känna mig kär. Men jag har också känt lite skräck. Något igår natt hände. Usch, och nu är jag ska sova är jag helt ensam på våningen. Min rumskompis har flytt hem. Nej men han iaf inte hemma. Slår vad om att jag kommer inbilla mig fler saker och skrämma upp mig.

Nu innan jag ska sova har jag lyssnat på Bright Eyes. Bästa bandet ever. Om man inte räknar med allt radiolyssnade är nog Bright Eyes som jag lyssnat mest på år 2011, blir nog ingen större skillnad i år.


You, you, you...
I think of you, you, you, you
My fire, you
Oh, all I think about is you,
My fairytale godess
All I think about is you
All of the time

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar